نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب‌پذیری درک و تصور زنان از قربانی‌شدن (مطالعة کیفی در شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 393-412]
  • آنلاین تبیینی بر رابطة کاربران در فیسبوک و سرمایة اجتماعی پیوندبخش [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 267-293]

ا

  • اثربخشی اجتماعی مؤلفه‌های اجتماعی‌ـ فرهنگی و بی‌اعتنایی اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه‌های کردستان و پیام نور) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 339-363]
  • ارزش‌های زیست‌محیطی مقایسة تحلیلی ارزش‌های زیست‌محیطی جهان اسلام و غرب؛ تحلیل ثانویة داده‌های پیمایش ارزش‌های جهانی (WVS) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 505-523]
  • ارزش‌های مادی تبیین جامعه‌شناختی محیط‌گرایی ایرانیان در دو سطح خرد و کلان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 177-202]
  • ارزش‌های معنوی تبیین جامعه‌شناختی محیط‌گرایی ایرانیان در دو سطح خرد و کلان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 177-202]
  • استقلال اقتصادی ارزش اقتصادی شغل زن پزشک و تفاهم اقتصادی همسران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 669-684]
  • اعتماد مؤلفه‌های اجتماعی‌ـ فرهنگی و بی‌اعتنایی اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه‌های کردستان و پیام نور) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 339-363]
  • اعتماد بررسی عوامل جامعه‏ شناختی مرتبط با بیگانگی شغلی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 439-467]
  • اعتماد سرمایۀ اجتماعی در عید نوروز و پیش از آن [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 647-667]
  • اعتماد عمومی وضعیت اعتماد عمومی اساتید دانشگاه‌ها به کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 225-246]
  • اقتدار اقتصادی ارزش اقتصادی شغل زن پزشک و تفاهم اقتصادی همسران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 669-684]
  • اینترنت نگرش مبلغان دینی درباره پیامک و وبلاگ و میزان استفاده آنها [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 133-152]
  • اینترنت آثار فناوری‌های نوین بر شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر نوجوانان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 315-338]

ب

  • بی‌اعتنایی مؤلفه‌های اجتماعی‌ـ فرهنگی و بی‌اعتنایی اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه‌های کردستان و پیام نور) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 339-363]
  • باورها و احساسات دینی بررسی میزان دینداری و نقش آن در شادمانی جوانان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 413-438]
  • بحران اقتصادی سودمندی گفتمان انتقادی فرکلاف در تحلیل متون انضمامی: با نگاهی به متون تولید شدۀ رسانه¬ای با محوریت بحران اقتصادی و اجتماعی اخیر اروپا و آمریکا [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 153-176]
  • برنامه‌های محلی رادیو و شهروندی؛ رابطة محتوای برنامه‌های رادیویی و آگاهی از حقوق شهروندی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 469-503]
  • بیگانگی اجتماعی مؤلفه‌های اجتماعی‌ـ فرهنگی و بی‌اعتنایی اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه‌های کردستان و پیام نور) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 339-363]
  • بیگانگی شغلی بررسی عوامل جامعه‏ شناختی مرتبط با بیگانگی شغلی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 439-467]

پ

  • پیامک نگرش مبلغان دینی درباره پیامک و وبلاگ و میزان استفاده آنها [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 133-152]
  • پیمایش جهانی ارزش‌ها مقایسة تحلیلی ارزش‌های زیست‌محیطی جهان اسلام و غرب؛ تحلیل ثانویة داده‌های پیمایش ارزش‌های جهانی (WVS) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 505-523]

ت

  • تحرک فرهنگی بازخوانی سنجه های سرمایۀ فرهنگی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 9-35]
  • تحصیلات تحصیلات و مصرف فرهنگی در شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 111-131]
  • تفاهم اقتصادی ارزش اقتصادی شغل زن پزشک و تفاهم اقتصادی همسران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 669-684]
  • توده‌گرایی وضعیت اعتماد عمومی اساتید دانشگاه‌ها به کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 225-246]
  • توسعۀ محلی مطالعۀ جامعه‌شناختی عوامل مؤثر بر فقدان نهادینگی حکومت محلی در شهر تهران (مطالعة موردی شورایاری محله‌ها) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 547-569]

ج

  • جامعه‏ پذیری اقتصادی مطالعه و تحلیل الگوهای جامعه ‏پذیری اقتصادی کودکان شهر همدان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 365-391]
  • جامعه شناسی دعا دعا: یک کنش اجتماعی دینی – مؤثر، مستمر، فراگیر(تحلیل ادبیات دعا پژوهی) [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 37-60]
  • جنسیت مؤلفه‌های اجتماعی‌ـ فرهنگی و بی‌اعتنایی اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه‌های کردستان و پیام نور) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 339-363]
  • جهانی‌شدن جهانی‌شدن سیاست و چالش “دولت سرزمینی” وبر [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 627-645]
  • جوانان بررسی میزان دینداری و نقش آن در شادمانی جوانان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 413-438]

ح

  • حقوق شهروندی رادیو و شهروندی؛ رابطة محتوای برنامه‌های رادیویی و آگاهی از حقوق شهروندی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 469-503]
  • حکومت محلی مطالعۀ جامعه‌شناختی عوامل مؤثر بر فقدان نهادینگی حکومت محلی در شهر تهران (مطالعة موردی شورایاری محله‌ها) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 547-569]
  • حمایت بررسی عوامل جامعه‏ شناختی مرتبط با بیگانگی شغلی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 439-467]
  • حوزه عمومی تحلیل محتوای صفحات و گروه‌های شبکه اجتماعی فیس‌بوک با نظریه حوزه عمومی هابرماس [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 87-110]
  • حوزه عمومی مجازی تحلیل محتوای صفحات و گروه‌های شبکه اجتماعی فیس‌بوک با نظریه حوزه عمومی هابرماس [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 87-110]

خ

  • خانواده مطالعه و تحلیل الگوهای جامعه ‏پذیری اقتصادی کودکان شهر همدان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 365-391]

د

  • دانشجو بررسی تأثیر سلامت اجتماعی بر کیفیت زندگی دانشجویان دانشگاه پیام نور مشگین‌شهر [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 525-564]
  • دعای اسلامی و شیعی دعا: یک کنش اجتماعی دینی – مؤثر، مستمر، فراگیر(تحلیل ادبیات دعا پژوهی) [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 37-60]
  • دعای دینی معاصر دعا: یک کنش اجتماعی دینی – مؤثر، مستمر، فراگیر(تحلیل ادبیات دعا پژوهی) [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 37-60]
  • دعای یهودی مسیحی دعا: یک کنش اجتماعی دینی – مؤثر، مستمر، فراگیر(تحلیل ادبیات دعا پژوهی) [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 37-60]
  • دینداری تبیین جامعه‌شناختی محیط‌گرایی ایرانیان در دو سطح خرد و کلان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 177-202]
  • دینداری بررسی میزان دینداری و نقش آن در شادمانی جوانان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 413-438]
  • دولت پساسرزمینی جهانی‌شدن سیاست و چالش “دولت سرزمینی” وبر [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 627-645]
  • دولت سرزمینی جهانی‌شدن سیاست و چالش “دولت سرزمینی” وبر [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 627-645]

ر

  • رادیو رادیو و شهروندی؛ رابطة محتوای برنامه‌های رادیویی و آگاهی از حقوق شهروندی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 469-503]
  • رسانة گروهی رادیو و شهروندی؛ رابطة محتوای برنامه‌های رادیویی و آگاهی از حقوق شهروندی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 469-503]
  • رسانه سودمندی گفتمان انتقادی فرکلاف در تحلیل متون انضمامی: با نگاهی به متون تولید شدۀ رسانه¬ای با محوریت بحران اقتصادی و اجتماعی اخیر اروپا و آمریکا [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 153-176]
  • رضایت از زندگی بررسی عوامل جامعه‏ شناختی مرتبط با بیگانگی شغلی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 439-467]
  • رفتار رقابتی فرهنگ زیبایی و جامعة مصرفی (با تأکید بر مصرف‌گرایی در لوازم آرایشی) [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 247-266]
  • رفتارهای اقتصادی مطالعه و تحلیل الگوهای جامعه ‏پذیری اقتصادی کودکان شهر همدان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 365-391]
  • روحیۀ مشارکتی بررسی تأثیرمشارکت اجتماعی بر مدارای اجتماعی در بین دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 61-86]
  • روش کیفی درک و تصور زنان از قربانی‌شدن (مطالعة کیفی در شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 393-412]

ز

  • زنان درک و تصور زنان از قربانی‌شدن (مطالعة کیفی در شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 393-412]
  • زنان و دختران دانشجو بررسی عوامل مؤثر بر گرایش زنان و دختران دانشجو به آرایش چهره (مورد مطالعه: دانشگاه‌های شهر کرمان) [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 295-314]
  • زن پزشک ارزش اقتصادی شغل زن پزشک و تفاهم اقتصادی همسران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 669-684]

س

  • سیاست جهانی‌شدن سیاست و چالش “دولت سرزمینی” وبر [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 627-645]
  • سالمندی طرد اجتماعی مورد مطالعه: طرد عینی و ذهنی سالمندان شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 599-626]
  • سبک زندگی فرهنگی تحصیلات و مصرف فرهنگی در شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 111-131]
  • سرمایة اجتماعی پیوندبخش تبیینی بر رابطة کاربران در فیسبوک و سرمایة اجتماعی پیوندبخش [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 267-293]
  • سرمایة اجتماعی پیوندمدار تبیینی بر رابطة کاربران در فیسبوک و سرمایة اجتماعی پیوندبخش [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 267-293]
  • سرمایه فرهنگی تحصیلات و مصرف فرهنگی در شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 111-131]
  • سرمایۀ اجتماعی مطالعۀ جامعه‌شناختی عوامل مؤثر بر فقدان نهادینگی حکومت محلی در شهر تهران (مطالعة موردی شورایاری محله‌ها) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 547-569]
  • سرمایۀ اجتماعی سرمایۀ اجتماعی در عید نوروز و پیش از آن [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 647-667]
  • سلامت اجتماعی بررسی تأثیر سلامت اجتماعی بر کیفیت زندگی دانشجویان دانشگاه پیام نور مشگین‌شهر [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 525-564]
  • سنجش سرمایۀ فرهنگی بازخوانی سنجه های سرمایۀ فرهنگی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 9-35]

ش

  • شاخص‌های فرهنگی توسعۀ اقتصادی‌ـ اجتماعی، قومیت و مشارکت سیاسی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 571-597]
  • شادمانی بررسی میزان دینداری و نقش آن در شادمانی جوانان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 413-438]
  • شبکه‌های اجتماعی آثار فناوری‌های نوین بر شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر نوجوانان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 315-338]
  • شبکه‌های اجتماعی اینترنتی تحلیل محتوای صفحات و گروه‌های شبکه اجتماعی فیس‌بوک با نظریه حوزه عمومی هابرماس [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 87-110]
  • شغل ارزش اقتصادی شغل زن پزشک و تفاهم اقتصادی همسران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 669-684]
  • شکاف دیجینال آثار فناوری‌های نوین بر شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر نوجوانان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 315-338]
  • شهر تهران تحصیلات و مصرف فرهنگی در شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 111-131]
  • شهر تهران مطالعۀ جامعه‌شناختی عوامل مؤثر بر فقدان نهادینگی حکومت محلی در شهر تهران (مطالعة موردی شورایاری محله‌ها) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 547-569]
  • شهر کرمان بررسی عوامل مؤثر بر گرایش زنان و دختران دانشجو به آرایش چهره (مورد مطالعه: دانشگاه‌های شهر کرمان) [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 295-314]
  • شورایاری مطالعۀ جامعه‌شناختی عوامل مؤثر بر فقدان نهادینگی حکومت محلی در شهر تهران (مطالعة موردی شورایاری محله‌ها) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 547-569]

ض

  • ضد دعا دعا: یک کنش اجتماعی دینی – مؤثر، مستمر، فراگیر(تحلیل ادبیات دعا پژوهی) [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 37-60]

ط

  • طرد اجتماعی طرد اجتماعی مورد مطالعه: طرد عینی و ذهنی سالمندان شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 599-626]
  • طرد ذهنی طرد اجتماعی مورد مطالعه: طرد عینی و ذهنی سالمندان شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 599-626]
  • طرد عینی طرد اجتماعی مورد مطالعه: طرد عینی و ذهنی سالمندان شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 599-626]

ع

  • عملکرد سازمانی وضعیت اعتماد عمومی اساتید دانشگاه‌ها به کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 225-246]
  • عوامل اقتصادی توسعۀ اقتصادی‌ـ اجتماعی، قومیت و مشارکت سیاسی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 571-597]

ف

  • فردگرایی فرهنگ زیبایی و جامعة مصرفی (با تأکید بر مصرف‌گرایی در لوازم آرایشی) [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 247-266]
  • فرکلاف سودمندی گفتمان انتقادی فرکلاف در تحلیل متون انضمامی: با نگاهی به متون تولید شدۀ رسانه¬ای با محوریت بحران اقتصادی و اجتماعی اخیر اروپا و آمریکا [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 153-176]
  • فیسبوک تبیینی بر رابطة کاربران در فیسبوک و سرمایة اجتماعی پیوندبخش [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 267-293]
  • فیس‌بوک تحلیل محتوای صفحات و گروه‌های شبکه اجتماعی فیس‌بوک با نظریه حوزه عمومی هابرماس [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 87-110]
  • فضای سایبر تحلیل محتوای صفحات و گروه‌های شبکه اجتماعی فیس‌بوک با نظریه حوزه عمومی هابرماس [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 87-110]
  • فلسفه و فرهنگ دعا دعا: یک کنش اجتماعی دینی – مؤثر، مستمر، فراگیر(تحلیل ادبیات دعا پژوهی) [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 37-60]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات آثار فناوری‌های نوین بر شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر نوجوانان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 315-338]

ق

  • قربانی درک و تصور زنان از قربانی‌شدن (مطالعة کیفی در شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 393-412]
  • قواعد مشروعیت‌بخش وضعیت اعتماد عمومی اساتید دانشگاه‌ها به کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 225-246]
  • قوم و قومیت توسعۀ اقتصادی‌ـ اجتماعی، قومیت و مشارکت سیاسی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 571-597]

ک

  • کشورهای غیرمسلمان مقایسة تحلیلی ارزش‌های زیست‌محیطی جهان اسلام و غرب؛ تحلیل ثانویة داده‌های پیمایش ارزش‌های جهانی (WVS) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 505-523]
  • کشورهای مسلمان مقایسة تحلیلی ارزش‌های زیست‌محیطی جهان اسلام و غرب؛ تحلیل ثانویة داده‌های پیمایش ارزش‌های جهانی (WVS) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 505-523]
  • کیفیت زندگی بررسی تأثیر سلامت اجتماعی بر کیفیت زندگی دانشجویان دانشگاه پیام نور مشگین‌شهر [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 525-564]
  • کودکان مطالعه و تحلیل الگوهای جامعه ‏پذیری اقتصادی کودکان شهر همدان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 365-391]

گ

  • گروه کانون تبیینی بر رابطة کاربران در فیسبوک و سرمایة اجتماعی پیوندبخش [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 267-293]
  • گفتمان سودمندی گفتمان انتقادی فرکلاف در تحلیل متون انضمامی: با نگاهی به متون تولید شدۀ رسانه¬ای با محوریت بحران اقتصادی و اجتماعی اخیر اروپا و آمریکا [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 153-176]
  • گونۀ آرمانی جهانی‌شدن سیاست و چالش “دولت سرزمینی” وبر [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 627-645]

ل

  • لوازم آرایشی فرهنگ زیبایی و جامعة مصرفی (با تأکید بر مصرف‌گرایی در لوازم آرایشی) [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 247-266]
  • لوازم آرایشی بررسی عوامل مؤثر بر گرایش زنان و دختران دانشجو به آرایش چهره (مورد مطالعه: دانشگاه‌های شهر کرمان) [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 295-314]

م

  • مبلغان دینی نگرش مبلغان دینی درباره پیامک و وبلاگ و میزان استفاده آنها [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 133-152]
  • متغیرهای زمینه‌ای بررسی تأثیر سلامت اجتماعی بر کیفیت زندگی دانشجویان دانشگاه پیام نور مشگین‌شهر [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 525-564]
  • متن سودمندی گفتمان انتقادی فرکلاف در تحلیل متون انضمامی: با نگاهی به متون تولید شدۀ رسانه¬ای با محوریت بحران اقتصادی و اجتماعی اخیر اروپا و آمریکا [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 153-176]
  • محیط زیست مقایسة تحلیلی ارزش‌های زیست‌محیطی جهان اسلام و غرب؛ تحلیل ثانویة داده‌های پیمایش ارزش‌های جهانی (WVS) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 505-523]
  • محیط‌گرایی تبیین جامعه‌شناختی محیط‌گرایی ایرانیان در دو سطح خرد و کلان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 177-202]
  • مدارای دینی بررسی تأثیرمشارکت اجتماعی بر مدارای اجتماعی در بین دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 61-86]
  • مدارای سیاسی بررسی تأثیرمشارکت اجتماعی بر مدارای اجتماعی در بین دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 61-86]
  • مدارای قومی بررسی تأثیرمشارکت اجتماعی بر مدارای اجتماعی در بین دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 61-86]
  • مسئولیت‏ پذیری بررسی عوامل جامعه‏ شناختی مرتبط با بیگانگی شغلی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 439-467]
  • مشارکت بررسی تأثیرمشارکت اجتماعی بر مدارای اجتماعی در بین دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 61-86]
  • مشارکت بررسی عوامل جامعه‏ شناختی مرتبط با بیگانگی شغلی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 439-467]
  • مشارکت سرمایۀ اجتماعی در عید نوروز و پیش از آن [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 647-667]
  • مشارکت در انتخابات توسعۀ اقتصادی‌ـ اجتماعی، قومیت و مشارکت سیاسی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 571-597]
  • مشارکت محیط زیستی تبیین جامعه‌شناختی محیط‌گرایی ایرانیان در دو سطح خرد و کلان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 177-202]
  • مشگین‌شهر بررسی تأثیر سلامت اجتماعی بر کیفیت زندگی دانشجویان دانشگاه پیام نور مشگین‌شهر [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 525-564]
  • مصرف فرهنگی تحصیلات و مصرف فرهنگی در شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 111-131]
  • مصرف‌گرایی زنان فرهنگ زیبایی و جامعة مصرفی (با تأکید بر مصرف‌گرایی در لوازم آرایشی) [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 247-266]
  • مطالعة زمینه‏ ای مطالعه و تحلیل الگوهای جامعه ‏پذیری اقتصادی کودکان شهر همدان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 365-391]
  • مناسک مذهبی بررسی میزان دینداری و نقش آن در شادمانی جوانان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 413-438]
  • موفقیت ‌تحصیلی بازخوانی سنجه های سرمایۀ فرهنگی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 9-35]
  • موقعیت مصرف فرهنگ زیبایی و جامعة مصرفی (با تأکید بر مصرف‌گرایی در لوازم آرایشی) [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 247-266]

ن

  • نخبه‌گرایی وضعیت اعتماد عمومی اساتید دانشگاه‌ها به کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 225-246]
  • نظریۀ سرمایۀ فرهنگی بازخوانی سنجه های سرمایۀ فرهنگی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 9-35]
  • نگرش نگرش مبلغان دینی درباره پیامک و وبلاگ و میزان استفاده آنها [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 133-152]
  • نگرش مشارکتی بررسی تأثیرمشارکت اجتماعی بر مدارای اجتماعی در بین دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 61-86]
  • نوجوانان آثار فناوری‌های نوین بر شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر نوجوانان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 315-338]
  • نوروز سرمایۀ اجتماعی در عید نوروز و پیش از آن [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 647-667]

و

  • وبلاگ نگرش مبلغان دینی درباره پیامک و وبلاگ و میزان استفاده آنها [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 133-152]

ه

  • هنجار سرمایۀ اجتماعی در عید نوروز و پیش از آن [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 647-667]