آسیبپذیریدرک و تصور زنان از قربانیشدن (مطالعة کیفی در شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 393-412]
آنلاینتبیینی بر رابطة کاربران در فیسبوک و سرمایة اجتماعی پیوندبخش [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 267-293]
آنومی فردیمطالعۀ عوامل مرتبط با احساس آنومی فردی در میان دانشجویان (مطالعۀ موردی دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 203-224]
ا
اثربخشی اجتماعیمؤلفههای اجتماعیـ فرهنگی و بیاعتنایی اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای کردستان و پیام نور) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 339-363]
احساس بی قدرتیمطالعۀ عوامل مرتبط با احساس آنومی فردی در میان دانشجویان (مطالعۀ موردی دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 203-224]
ارزشهای زیستمحیطیمقایسة تحلیلی ارزشهای زیستمحیطی جهان اسلام و غرب؛ تحلیل ثانویة دادههای پیمایش ارزشهای جهانی (WVS) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 505-523]
ارزشهای مادیتبیین جامعهشناختی محیطگرایی ایرانیان در دو سطح خرد و کلان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 177-202]
ارزشهای معنویتبیین جامعهشناختی محیطگرایی ایرانیان در دو سطح خرد و کلان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 177-202]
استقلال اقتصادیارزش اقتصادی شغل زن پزشک و تفاهم اقتصادی همسران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 669-684]
اعتمادمؤلفههای اجتماعیـ فرهنگی و بیاعتنایی اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای کردستان و پیام نور) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 339-363]
اعتمادبررسی عوامل جامعه شناختی مرتبط با بیگانگی شغلی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 439-467]
اعتمادسرمایۀ اجتماعی در عید نوروز و پیش از آن [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 647-667]
اعتماد اجتماعیمطالعۀ عوامل مرتبط با احساس آنومی فردی در میان دانشجویان (مطالعۀ موردی دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 203-224]
اعتماد عمومیوضعیت اعتماد عمومی اساتید دانشگاهها به کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 225-246]
اقتدار اقتصادیارزش اقتصادی شغل زن پزشک و تفاهم اقتصادی همسران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 669-684]
اینترنتنگرش مبلغان دینی درباره پیامک و وبلاگ و میزان استفاده آنها [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 133-152]
اینترنتآثار فناوریهای نوین بر شبکههای اجتماعی با تأکید بر نوجوانان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 315-338]
ب
باورها و احساسات دینیبررسی میزان دینداری و نقش آن در شادمانی جوانان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 413-438]
بحران اقتصادیسودمندی گفتمان انتقادی فرکلاف در تحلیل متون انضمامی: با نگاهی به متون تولید شدۀ رسانه¬ای با محوریت بحران اقتصادی و اجتماعی اخیر اروپا و آمریکا [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 153-176]
برنامههای محلیرادیو و شهروندی؛ رابطة محتوای برنامههای رادیویی و آگاهی از حقوق شهروندی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 469-503]
بیاعتناییمؤلفههای اجتماعیـ فرهنگی و بیاعتنایی اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای کردستان و پیام نور) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 339-363]
بیگانگی اجتماعیمؤلفههای اجتماعیـ فرهنگی و بیاعتنایی اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای کردستان و پیام نور) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 339-363]
بیگانگی شغلیبررسی عوامل جامعه شناختی مرتبط با بیگانگی شغلی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 439-467]
پ
پیامکنگرش مبلغان دینی درباره پیامک و وبلاگ و میزان استفاده آنها [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 133-152]
پیمایش جهانی ارزشهامقایسة تحلیلی ارزشهای زیستمحیطی جهان اسلام و غرب؛ تحلیل ثانویة دادههای پیمایش ارزشهای جهانی (WVS) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 505-523]
تحصیلاتتحصیلات و مصرف فرهنگی در شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 111-131]
تفاهم اقتصادیارزش اقتصادی شغل زن پزشک و تفاهم اقتصادی همسران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 669-684]
تودهگراییوضعیت اعتماد عمومی اساتید دانشگاهها به کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 225-246]
توسعۀ محلیمطالعۀ جامعهشناختی عوامل مؤثر بر فقدان نهادینگی حکومت محلی در شهر تهران (مطالعة موردی شورایاری محلهها) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 547-569]
ج
جامعه پذیری اقتصادیمطالعه و تحلیل الگوهای جامعه پذیری اقتصادی کودکان شهر همدان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 365-391]
جوانانبررسی میزان دینداری و نقش آن در شادمانی جوانان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 413-438]
ح
حقوق شهروندیرادیو و شهروندی؛ رابطة محتوای برنامههای رادیویی و آگاهی از حقوق شهروندی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 469-503]
حکومت محلیمطالعۀ جامعهشناختی عوامل مؤثر بر فقدان نهادینگی حکومت محلی در شهر تهران (مطالعة موردی شورایاری محلهها) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 547-569]
حمایتبررسی عوامل جامعه شناختی مرتبط با بیگانگی شغلی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 439-467]
حوزه عمومیتحلیل محتوای صفحات و گروههای شبکه اجتماعی فیسبوک با نظریه حوزه عمومی هابرماس [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 87-110]
حوزه عمومی مجازیتحلیل محتوای صفحات و گروههای شبکه اجتماعی فیسبوک با نظریه حوزه عمومی هابرماس [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 87-110]
خ
خانوادهمطالعه و تحلیل الگوهای جامعه پذیری اقتصادی کودکان شهر همدان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 365-391]
د
دانشجوبررسی تأثیر سلامت اجتماعی بر کیفیت زندگی دانشجویان دانشگاه پیام نور مشگینشهر [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 525-564]
دعای اسلامی و شیعیدعا: یک کنش اجتماعی دینی – مؤثر، مستمر، فراگیر(تحلیل ادبیات دعا پژوهی) [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 37-60]
دولت پساسرزمینیجهانیشدن سیاست و چالش “دولت سرزمینی” وبر [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 627-645]
دولت سرزمینیجهانیشدن سیاست و چالش “دولت سرزمینی” وبر [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 627-645]
دینداریتبیین جامعهشناختی محیطگرایی ایرانیان در دو سطح خرد و کلان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 177-202]
دینداریبررسی میزان دینداری و نقش آن در شادمانی جوانان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 413-438]
ر
رادیورادیو و شهروندی؛ رابطة محتوای برنامههای رادیویی و آگاهی از حقوق شهروندی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 469-503]
رسانة گروهیرادیو و شهروندی؛ رابطة محتوای برنامههای رادیویی و آگاهی از حقوق شهروندی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 469-503]
رسانهسودمندی گفتمان انتقادی فرکلاف در تحلیل متون انضمامی: با نگاهی به متون تولید شدۀ رسانه¬ای با محوریت بحران اقتصادی و اجتماعی اخیر اروپا و آمریکا [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 153-176]
رضایت از زندگیبررسی عوامل جامعه شناختی مرتبط با بیگانگی شغلی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 439-467]
رفتار رقابتیفرهنگ زیبایی و جامعة مصرفی (با تأکید بر مصرفگرایی در لوازم آرایشی) [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 247-266]
رفتارهای اقتصادیمطالعه و تحلیل الگوهای جامعه پذیری اقتصادی کودکان شهر همدان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 365-391]
روحیۀ مشارکتیبررسی تأثیرمشارکت اجتماعی بر مدارای اجتماعی در بین دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 61-86]
روش کیفیدرک و تصور زنان از قربانیشدن (مطالعة کیفی در شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 393-412]
ز
زناندرک و تصور زنان از قربانیشدن (مطالعة کیفی در شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 393-412]
زنان و دختران دانشجوبررسی عوامل مؤثر بر گرایش زنان و دختران دانشجو به آرایش چهره (مورد مطالعه: دانشگاههای شهر کرمان) [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 295-314]
زن پزشکارزش اقتصادی شغل زن پزشک و تفاهم اقتصادی همسران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 669-684]
س
سالمندیطرد اجتماعی مورد مطالعه: طرد عینی و ذهنی سالمندان شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 599-626]
سبک زندگی فرهنگیتحصیلات و مصرف فرهنگی در شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 111-131]
سرمایة اجتماعیمطالعۀ عوامل مرتبط با احساس آنومی فردی در میان دانشجویان (مطالعۀ موردی دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 203-224]
سرمایة اجتماعی پیوندبخشتبیینی بر رابطة کاربران در فیسبوک و سرمایة اجتماعی پیوندبخش [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 267-293]
سرمایة اجتماعی پیوندمدارتبیینی بر رابطة کاربران در فیسبوک و سرمایة اجتماعی پیوندبخش [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 267-293]
سرمایه فرهنگیتحصیلات و مصرف فرهنگی در شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 111-131]
سرمایۀ اجتماعیمطالعۀ جامعهشناختی عوامل مؤثر بر فقدان نهادینگی حکومت محلی در شهر تهران (مطالعة موردی شورایاری محلهها) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 547-569]
سرمایۀ اجتماعیسرمایۀ اجتماعی در عید نوروز و پیش از آن [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 647-667]
سلامت اجتماعیبررسی تأثیر سلامت اجتماعی بر کیفیت زندگی دانشجویان دانشگاه پیام نور مشگینشهر [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 525-564]
شاخصهای فرهنگیتوسعۀ اقتصادیـ اجتماعی، قومیت و مشارکت سیاسی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 571-597]
شادمانیبررسی میزان دینداری و نقش آن در شادمانی جوانان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 413-438]
شبکههای اجتماعیآثار فناوریهای نوین بر شبکههای اجتماعی با تأکید بر نوجوانان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 315-338]
شبکههای اجتماعی اینترنتیتحلیل محتوای صفحات و گروههای شبکه اجتماعی فیسبوک با نظریه حوزه عمومی هابرماس [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 87-110]
شغلارزش اقتصادی شغل زن پزشک و تفاهم اقتصادی همسران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 669-684]
شکاف دیجینالآثار فناوریهای نوین بر شبکههای اجتماعی با تأکید بر نوجوانان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 315-338]
شهر تهرانتحصیلات و مصرف فرهنگی در شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 111-131]
شهر تهرانمطالعۀ جامعهشناختی عوامل مؤثر بر فقدان نهادینگی حکومت محلی در شهر تهران (مطالعة موردی شورایاری محلهها) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 547-569]
شهر کرمانبررسی عوامل مؤثر بر گرایش زنان و دختران دانشجو به آرایش چهره (مورد مطالعه: دانشگاههای شهر کرمان) [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 295-314]
شورایاریمطالعۀ جامعهشناختی عوامل مؤثر بر فقدان نهادینگی حکومت محلی در شهر تهران (مطالعة موردی شورایاری محلهها) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 547-569]
ض
ضد دعادعا: یک کنش اجتماعی دینی – مؤثر، مستمر، فراگیر(تحلیل ادبیات دعا پژوهی) [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 37-60]
ط
طرد اجتماعیطرد اجتماعی مورد مطالعه: طرد عینی و ذهنی سالمندان شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 599-626]
طرد ذهنیطرد اجتماعی مورد مطالعه: طرد عینی و ذهنی سالمندان شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 599-626]
طرد عینیطرد اجتماعی مورد مطالعه: طرد عینی و ذهنی سالمندان شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 599-626]
ع
عملکرد سازمانیوضعیت اعتماد عمومی اساتید دانشگاهها به کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 225-246]
عوامل اقتصادیتوسعۀ اقتصادیـ اجتماعی، قومیت و مشارکت سیاسی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 571-597]
ف
فردگراییفرهنگ زیبایی و جامعة مصرفی (با تأکید بر مصرفگرایی در لوازم آرایشی) [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 247-266]
فرکلافسودمندی گفتمان انتقادی فرکلاف در تحلیل متون انضمامی: با نگاهی به متون تولید شدۀ رسانه¬ای با محوریت بحران اقتصادی و اجتماعی اخیر اروپا و آمریکا [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 153-176]
فضای سایبرتحلیل محتوای صفحات و گروههای شبکه اجتماعی فیسبوک با نظریه حوزه عمومی هابرماس [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 87-110]
فلسفه و فرهنگ دعادعا: یک کنش اجتماعی دینی – مؤثر، مستمر، فراگیر(تحلیل ادبیات دعا پژوهی) [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 37-60]
فناوری اطلاعات و ارتباطاتآثار فناوریهای نوین بر شبکههای اجتماعی با تأکید بر نوجوانان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 315-338]
فیسبوکتحلیل محتوای صفحات و گروههای شبکه اجتماعی فیسبوک با نظریه حوزه عمومی هابرماس [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 87-110]
فیسبوکتبیینی بر رابطة کاربران در فیسبوک و سرمایة اجتماعی پیوندبخش [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 267-293]
ق
قربانیدرک و تصور زنان از قربانیشدن (مطالعة کیفی در شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 393-412]
قواعد مشروعیتبخشوضعیت اعتماد عمومی اساتید دانشگاهها به کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 225-246]
قوم و قومیتتوسعۀ اقتصادیـ اجتماعی، قومیت و مشارکت سیاسی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 571-597]
ک
کشورهای غیرمسلمانمقایسة تحلیلی ارزشهای زیستمحیطی جهان اسلام و غرب؛ تحلیل ثانویة دادههای پیمایش ارزشهای جهانی (WVS) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 505-523]
کشورهای مسلمانمقایسة تحلیلی ارزشهای زیستمحیطی جهان اسلام و غرب؛ تحلیل ثانویة دادههای پیمایش ارزشهای جهانی (WVS) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 505-523]
کودکانمطالعه و تحلیل الگوهای جامعه پذیری اقتصادی کودکان شهر همدان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 365-391]
کیفیت زندگیبررسی تأثیر سلامت اجتماعی بر کیفیت زندگی دانشجویان دانشگاه پیام نور مشگینشهر [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 525-564]
گ
گروه کانونتبیینی بر رابطة کاربران در فیسبوک و سرمایة اجتماعی پیوندبخش [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 267-293]
گفتمانسودمندی گفتمان انتقادی فرکلاف در تحلیل متون انضمامی: با نگاهی به متون تولید شدۀ رسانه¬ای با محوریت بحران اقتصادی و اجتماعی اخیر اروپا و آمریکا [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 153-176]
لوازم آرایشیفرهنگ زیبایی و جامعة مصرفی (با تأکید بر مصرفگرایی در لوازم آرایشی) [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 247-266]
لوازم آرایشیبررسی عوامل مؤثر بر گرایش زنان و دختران دانشجو به آرایش چهره (مورد مطالعه: دانشگاههای شهر کرمان) [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 295-314]
م
مبلغان دینینگرش مبلغان دینی درباره پیامک و وبلاگ و میزان استفاده آنها [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 133-152]
متغیرهای زمینهایبررسی تأثیر سلامت اجتماعی بر کیفیت زندگی دانشجویان دانشگاه پیام نور مشگینشهر [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 525-564]
متنسودمندی گفتمان انتقادی فرکلاف در تحلیل متون انضمامی: با نگاهی به متون تولید شدۀ رسانه¬ای با محوریت بحران اقتصادی و اجتماعی اخیر اروپا و آمریکا [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 153-176]
محیط زیستمقایسة تحلیلی ارزشهای زیستمحیطی جهان اسلام و غرب؛ تحلیل ثانویة دادههای پیمایش ارزشهای جهانی (WVS) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 505-523]
محیطگراییتبیین جامعهشناختی محیطگرایی ایرانیان در دو سطح خرد و کلان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 177-202]
مدارای دینیبررسی تأثیرمشارکت اجتماعی بر مدارای اجتماعی در بین دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 61-86]
مدارای سیاسیبررسی تأثیرمشارکت اجتماعی بر مدارای اجتماعی در بین دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 61-86]
مدارای قومیبررسی تأثیرمشارکت اجتماعی بر مدارای اجتماعی در بین دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 61-86]
مسئولیت پذیریبررسی عوامل جامعه شناختی مرتبط با بیگانگی شغلی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 439-467]
مشارکتبررسی تأثیرمشارکت اجتماعی بر مدارای اجتماعی در بین دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 61-86]
مشارکتبررسی عوامل جامعه شناختی مرتبط با بیگانگی شغلی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 439-467]
مشارکتسرمایۀ اجتماعی در عید نوروز و پیش از آن [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 647-667]
مشارکت اجتماعیمطالعۀ عوامل مرتبط با احساس آنومی فردی در میان دانشجویان (مطالعۀ موردی دانشجویان دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 203-224]
مشارکت در انتخاباتتوسعۀ اقتصادیـ اجتماعی، قومیت و مشارکت سیاسی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 571-597]
مشارکت محیط زیستیتبیین جامعهشناختی محیطگرایی ایرانیان در دو سطح خرد و کلان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 177-202]
مشگینشهربررسی تأثیر سلامت اجتماعی بر کیفیت زندگی دانشجویان دانشگاه پیام نور مشگینشهر [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 525-564]
مصرف فرهنگیتحصیلات و مصرف فرهنگی در شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 111-131]
مصرفگرایی زنانفرهنگ زیبایی و جامعة مصرفی (با تأکید بر مصرفگرایی در لوازم آرایشی) [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 247-266]
مطالعة زمینه ایمطالعه و تحلیل الگوهای جامعه پذیری اقتصادی کودکان شهر همدان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 365-391]
مناسک مذهبیبررسی میزان دینداری و نقش آن در شادمانی جوانان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 413-438]