کلیدواژه‌ها = %D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C
پیشایندهای جذب توجه کاربران در بستر اقتصاد توجه (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی اینستاگرام)

دوره 11، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 143-166

10.22059/jisr.2022.308945.1111

طاهر روشندل اربطانی؛ باقر ساروخانی؛ علیرضا محمدپور


شبکه‌های مجازی، گزینش عقلانی و مشارکت سیاسی آنلاین

دوره 8، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 33-57

10.22059/jisr.2019.272182.793

یعقوب احمدی؛ پروین علی‌پور